HOOFDSPONSOR

De trotse hoofdsponsor van de 8e Bourgondische Rotary Santarun is:

01-logo-Snepvangers

SPONSORMOGELIJKHEDEN

De Bourgondische Rotary Santarun in Bergen op Zoom is een geweldig evenement. Stel je eens voor: de Grote Markt kleurt helemaal rood met Kerstmannen die vervolgens een route door de stad afleggen. Dat wil je niet missen!

Graag nodigen wij u allen uit om de Bourgondische Rotary Santarun te ondersteunen. Dat kan al heel eenvoudig door met familie, vrienden en collega’s als Kerstman deel te nemen aan de Bourgondische Santarun. Ook kan je bijdragen door te sponsoren in natura.

Daarnaast bieden wij bedrijven de volgende mogelijkheden van sponsoring:

HOOFDSPONSOR (in overleg)

• Plaatsen in overleg van spandoeken, vlaggen etc. tijdens het evenement
  • Vermelding bedrijfslogo op de startnummers van de deelnemers
  • Vermelding bedrijfslogo op de orderbevestiging bij digitale inschrijving
  • Vermelding bedrijfslogo in nieuwsbrieven
  • Vermelding op de website (sponsorpagina en sponsorbalk op iedere pagina) met bedrijfsnaam en -logo en een link naar de bedrijfswebsite
  • Deelname aan de Bergse Rotary Santarun voor 10 personen

PLUSSPONSOR à € 1.000,-

• Vermelding bedrijfslogo in nieuwsbrieven
  • Deelname aan de Bergse Rotary Santarun voor 5 personen

SPONSOR à € 250,-

• Vermelding op de website (sponsorpagina) met bedrijfsnaam en -logo en een link naar de bedrijfswebsite
  • Deelname aan de Bergse Rotary Santarun voor 2 personen

VRIEND VAN SANTA à € 100,-

• Deelname aan de Bergse Rotary Santarun voor 1 persoon

CONTACT MET HET SPONSORTEAM

Het sponsorteam van de Bourgondische Rotary Santarun zal bedrijven benaderen om heb te informeren over de sponsormogelijkheden van dit unieke evenement. Draagt u de Bourgondische Rotary Santarun een warm hart toe en wilt u meer informatie?

Het Rotary Santarun sponsorteam is te bereiken via Ad Horsten: 06 – 2185 1282 of
per e-mail: ad.horsten@mulix.nl.

DANK!

Hartelijk dank voor uw steun!