De nieuw opgerichte Stichting “Events en ijsbanen in Nederland” zal de ijsbaan op de Grote Markt van Bergen op Zoom van 8 december tot en met 6 januari exploiteren.

De Stichting bestaat uit 3 Bergse ondernemers: Frank Vale, Jos Roels en Monique Janvier-Zonneville. Dit team heeft ruime ervaring met het organiseren van grote evenement waaronder Magisch MaastrichtWinterland in Hasselt en ‘s-Hertogenbosch.

Het Bergs Winterparadijs

De ijsbaan zal “Het Bergs Winterparadijs” gaan heten wordt ongeveer 35 bij 20 meter. De ijsbaan krijgt een glazen dak. Er komt ook een chalet bij, mét een verdieping, waarin onder andere de horeca wordt ondergebracht.

Lustrumeditie Bourgondische Rotary Santarun

In de nieuwe opzet blijft de Bourgondische Rotary Santarun een vertrouwd onderdeel. Dit jaar wordt de 5e editie georganiseerd: een lustrum. De Santarun wordt weer groots aangepakt met een 3 kilometer lange Kertsmannenloop door de stad langs 10 stops met drankjes en versnaperingen. Doe het vooral rustig aan en geniet van een supergezellig funrun.
Na de finish in “Het Bergs Winterparadijs” barst het Apres-ski Feest los met medewerking van de Santarun-Toppers en DJ Alex. Hedt wordt een knalfeest met meezingers en Apres-skimuziek.

Dat wil je niet missen! Dus: schrijf je vandaag nog in!

Bronvermelding:
Delen van dit artikel zijn ontleend aan het artikel dat eerder verscheen in BN de Stem