Zaterdag 17 december 2016 was het zover: de 3e Bourgondische Rotary Santarun ging van start. Met bijna 400 deelnemers aan de start en 10 stops onderweg werd het een prachtig feest. Michael Boogerd verzorgde met Ingrid Gommers de warming-up en verrichtte later samen met de Bergse Schutterij het startschot.
Dank aan de Bredase Sambaband Maisquenada die de sfeer er in brachten door vanaf het Pastoor Joorenplein de “Mortorkerstman” en Kerstvrouw via de Zuivelstraat naar de Grote Markt te begeleiden.

Dank aan de deelnemers, de sponsoren, de Bergse ondernemers die de Santarun mede mogelijk hebben gemaakt, de vrijwilligers, StaBoZ voor de prachtige ambiance op de Kerstijsbaan en de gemeente voor alle support.

Op zaterdagmiddag 7 januari 2017 zullen de organiserende Bergse Rotary Clubs de opbrengst bekendmaken van de 3e Bourgondische Rotary Santarun. U bent van harte welkom op de Kerstijsbaan.

Volgend jaar is er weer een Santarun. De datum: zaterdag 16 december 2017.

343-industrial-eventz-rene-adriaansen

(Foto: René Adriaansen, Industrial Eventz)

190-motorkerstman-en-maisquenada

191-maisquenada