Opbrengst Santarun 2015

Op zaterdag 19 december 2015 schoot Wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven bijna 400 Kerstmannen weg voor de 2e Bourgondische Rotary Santarun van Bergen op Zoom. Onderweg werden de lopers getrakteerd op vele hapjes en drankjes. Meedoen was verreweg belangrijker dan de snelste tijd. Het parcours liep door de historische binnenstad en langs de oude haven. Na afloop was het gezellig druk tijdens de Après-ski Party.

Zaterdag 2 januari 2016 werd de opbrengst bekendgemaakt. Een bedrag van maar liefst € 7.500,- is opgehaald voor de drie goede doelen: Skate4Air (strijd tegen Cystic Fibrosis, taaislijmziekte), Stichting WéViGé (Welzijn Visueel Gehandicapten) en Stichting 100 jaar Sinterklaasviering Bergen op Zoom.

Dank aan de deelnemende Kerstmannen, alle vrijwilligers en sponsoren die van deze 2e Bourgondische Rotary Santarun een geweldig succes hebben gemaakt! En, volgend jaar is er weer een Rotary Santarun in Bergen op Zoom.