OPHALEN VAN KERSTMANPAKKEN EN DEELNAME TEGEN CONTANTE BETALING KAN ZATERDAG 19 DECEMBER VANAF 11.00 UUR OP DE KERSTIJSBAAN.

Je kunt je via deze link direct online inschrijven.

OPENING BOURGONDISCHE ROTARY SANTARUN door RICO VERHOEVEN!

De tweevoudig wereldkampioen opent de 2e Bourgondische Rotary Santarun en verzorgt een spectaculaire WARMING-UP.

Ook meedoen? Schrijf je nu in! VOL=VOL. Je kunt je via deze link direct online inschrijven.

Op zaterdag 19 december 2015 om 14.30 uur, vindt voor de 2e keer de Bourgondische Rotary Santarun plaats. De voorbereidingen zijn al in volle gang. Meer informatie lees je op deze website, Facebook en Twitter.  Het wordt weer een geweldig feest.
Graag tot zaterdag 19 december op de Kerstijsbaan op de Grote Markt!

Noteer de datum alvast in je agenda en zegt het voort. Dit jaar is weer de doelstelling om een SUPEROPBRENGST voor de goede doelen te realiseren: Skate4air, WéViGé, viering 100 jaar Sinterklaas in Bergen op Zoom.

Helpen jullie ons?

PROGRAMMA 2e BOURGONDISCHE SANTARUN 2015

14:30 uur:
Verzamelen op de Grote Markt op de IJsbaan

15:00 uur:
SPECTACULAIRE Warming-up met Rico Verhoeven en …

15:30 uur:
Start van de 2e Bourgondische Santarun

Vanaf 16:00 uur:
Après-ski party op de Kerstijsbaan op de Grote Markt.

Je kunt je via deze link direct online inschrijven.